wtorek, 7 lutego 2012

No to zaczynamy !

Bez długich wstępów zaczynam i na początek małe zakupy które poczyniłam w  miesiącu styczniu :)

  • lakier Miss Selene - cena 2,30 .Ostatnio wzięło mnie na brokaty na paznokciach .

  • Skoncentrowane serum 3w1 Eveline Cosmetics -cena 9,99 , Jako że dawno czaiłam się na takie serum do rzęs , postanowiłam się skusić na właśnie to . Recenzje zrobie jednakże muszę po prostu go trochę dłużej po używać :)



  • Szminka Rimmel London - cena 16,90 . Szukałam jakiejś różowej szminki , i trafiłam własnie na tą , która mi się spodobała od '' pierwszego wejrzenia ''.    Kolor jest po prostu świetny ,- ja z resztą uwielbiam mieć różowe usta , po za tym bardzo pasują do mnie. Na razie miałam ją tylko kilka razy ale już podbiła moje serce czym ? tym że się nie roluje , że pięknie pachnie i oddaje piękny kolor na moich ustach . Za niedługo zrobię porównianie tej szminki z szminka z Kobo . 


  • Alterra Preparat do demakijażu oczu Brzoskwinia do skóry normalnej i mieszanej - cena 2,30 . Produkt dość dobry , nie zmywa tak dokładnie za pierwszym razem wszystkiego , i trochę przesusza skórę .



                                                                                                                             -  XOXO  KASIA ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz