piątek, 17 lutego 2012

Małe zakupy . Yves Roche, Rossman , Hakuro

  • Punktowe Plasterki na wypryski 

Jak na razie produkt stosowałam dwa razy i jestem pod lekkim wrażeniem , bo faktycznie łagodzi zaczerwienienia i , zmniejsza wielkość wyprysków .
Cena ; 35 zł , jednakże ja go kupiłam z rabatem -40 %
  • Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy 
Także używałam go jak na razie dwa razy , i też jestem b. zadowolona  jak na razie . Świetnie oczyszcza skórę , nie podrażania jej.
cena ; 28 zł. też kupiłam go z rabatem -40 %
  • Maseczka głęboko oczyszczająca 
Cena ; 4,90
Dostałam również  Zieloną Księgę urody 2012.

  • Krem na noc Garnier - z proteinami zbożowymi 

Cena : 9,90 Rossman
  • Pędzel Hakuro H50S do podkładu 

Cena : 25,99

- xoxo Kasia

1 komentarz:

  1. No to udane zakupy :)

    Zapraszam cię do TAG'u "5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć."

    Jeśli jesteś chętna do zabawy szczegóły na moim blogu
    http://truskawkowe-sprawy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń